6. lokakuuta 2015

Sylihaussa Oili ja Aamu

Me ollaan itämaiset lyhytkarvasiskokset Oili ja Aamu. Kuvioina meillä on harvinaiset kiemuraitapaidat, joita kasvitäti Senja kutsuu klassisiksi tabbyiksi. 
Me etsitään ihan omia koteja. Erikseen tai yhdessä.

Me saatiin just tokat rokotukset ja mikrosirutkin laitettiin.
Ollaan kovia syömään kaikenlaista ruokaa. Aamu söisi kuulema kaurakeksejäkin. En kyllä usko. Sehän on kissa. Kai.

Mä oon Oili

 ja  tää on Aamu.

 Meillä on pentureput jo melkein pakattuina. Aamu kyllä maisteli oman reppunsa hihnoja.  Ihan pikkasen vaan. Vaihtoi hihnanpureskelun kasvisedän kehotuksesta kuivattuun kivipiiraan.

 Oisitko sä siellä (Oili osoittaa tassulla) sellainen kiva tyyppi, joka tykkäis seurata mun monia touhuja, leikkiä mun kaa ja kuunnella kun kehrään?


Entäs sä? kysyy vaaleanaamainen Aamu.  Etsitkö just mua ystäväksesi? 


Sielläkö se koti kuvan ulkopuolella luuraa?



Me linssiluteet muuten tykätään kylpyankoista. 


Lisätietoja meitin kasvitädiltä
040 7781338
orifame at gmail.com




Ei kommentteja: